Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Miriam

15 September 2013 | Nederland, Leeuwarden

Jaaa en het is weer tijd voor een nieuw blog! Over 11 dagen vertrek ik namelijk met mijn vriendinnetje Lotte Dijkema naar AUSTRALIË!!!! Waarom? Gewoon omdat het kan :D

Toen we op dit idee kwamen was Lotte net afgestudeerd en ik had nog een jaartje voor de boeg. Toen zei Lot: Zeg, als jij nou je stage gaat lopen in Australië kom ik je opzoeken. Waarop ik antwoordde: Als jij nou een half jaartje wacht ga ik met je mee! En wat als grapje begon werd uiteindelijk werkelijkheid. Onze tickets zijn geboekt, onze visums zijn binnen, reisverzekeringen aangevraagd en de belangrijkste regeldingen zijn geregeld. Nog 11 dagen over om alle kleine praktische zaken te regelen, afscheidsfeestje te geven en voor mij om mijn kamer in Leeuwarden leeg te halen... :( Nu denken jullie waarschijnlijk, waarom een sad smiley? Nou, ik ga Leeuwarden, Kust en Zee en alle vriendjes en vriendinnetjes toch wel echt missen! Wat heb ik het enorm naar mn zin gehad de afgelopen 4 jaar! Ik had er geen moment van willen missen, dus ja, naast alle reisvreugde maakt me dat toch stiekem ook wel een beetje verdrietig om dat allemaal achter te laten. Maar, ik kom terug! Ook al denken vele van jullie dat ik met een Australiaanse cowboy zal gaan trouwen en niet meer terug kom, nou dat is niet helemaal de bedoeling hoor! ;)

Wat gaan we in Australië doen? Geen idee! :D We vliegen 26 september om 19.10 uur naar Sydney, dat is eigenlijk het enige wat we weten hahaha. We willen naast het reizen wel gaan werken, en ik zelf wil nog graag Rebecca (vriendinnetje van kust en zee) opzoeken in Perth die daar stage aan het lopen is! En wat ook super gaaf is, ik ga waarschijnlijk mijn Kiwi grandparents daar ook weer ontmoeten! Die zijn daar dan op bezoek bij hun kinderen en klein kinderen. Dat lijkt me zo fantastisch! En er zijn nog meer mensen uit NZ die in Australië zijn, dus wie weet zijn er veel oude bekenden die we tegen gaan komen :)

Ik zal af en toe een blog uploaden en foto's worden uiteraard weer op facebook gezet! Ook ben ik misschien bereikbaar op Skype (geen idee hoe dat zal gaan in hostels, volgens mij niet ideaal maar ik zal het proberen!). Mijn Skype naam is miriam-vorenhout voor degene die met me willen Skypen. Ik weet nog niet of ik mijn Nederlandse telefoon meeneem, daar ga ik nog een paar nachtjes over slapen.

Zo, nu maar weer even verder met de voorbereidingen en inpakken. Vrijdag nog even diplomeren met mn lieve klasgenootjes, en zaterdag afscheidsfeestje :) Het gaat nu wel snel!

Ik heb er in elk geval enorm veel zin in!!!!

Liefs Miriam

  • 15 September 2013 - 13:50

    Dirk:

    Heel veel plezier!

  • 15 September 2013 - 14:06

    Ellen Vd Pol:

    Super gaaf Miriaaam :D :D veel plezier XX

  • 15 September 2013 - 14:32

    Dorine:

    Hej Mirjam

    Heel erg veel plezier!!!

  • 15 September 2013 - 19:12

    Dianne:

    Hey Mirrie,

    We gaan je in Leeuwarden ook ontzettend missen hoor lieverdje!! Maar alvast ontzettend veel plezier en tot heel veel ziens in de volgende week!

    xxxxxxxxxxx

  • 15 September 2013 - 22:34

    Jeanet:

    Miriam, wat stoer dat jullie dit gaan doen! Iets heel anders dan studeren.. nu de vrijheid tegemoet !
    HEEL veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes Jeanet

  • 16 September 2013 - 04:41

    Rebecca Bakker:

    Leuke blog!! En ik kijk al uit naar uw komst!! :D xxx

  • 16 September 2013 - 12:58

    Selina Brouwer:

    Heel veel plezier meid en geniet er van!! Ben benieuwd wat je daar allemaal gaat beleven! xxx

  • 16 September 2013 - 20:48

    Merel:

    Gaaaaaaaaaaaf!! super veel plezier! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Miriam

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 25762

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 26 Maart 2014

Australië

27 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Oriëntatie stage NZ

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Het zoeken van een stage..

Landen bezocht: