All dreams come to an end - Reisverslag uit Papamoa, Nieuw Zeeland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu All dreams come to an end - Reisverslag uit Papamoa, Nieuw Zeeland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu

All dreams come to an end

Door: miriamvorenhout

Blijf op de hoogte en volg Miriam

30 Juli 2011 | Nieuw Zeeland, Papamoa

Hoi!

Nog 26 uur en ik zit weer in het vliegtuig. Dit keer richting Nederland! Hier kom ik maandag om half 2 aan, waar ik wordt opgewacht door mn lieve zussieee!!! (Als ze het kan vinden muahhahaha! (Ik hou ook van jou zusje:P))

Mn reis door Nieuw Zeeland was echt super. Zoveel nieuwe leuke mensen ontmoet. Pinguins gezien, Zeeleeuwen, baby zeehondjes, watervallen, mooie bergen, en MOOI WEER gehad! De laatste dag van mn reis hebben we een grot bezocht, waar we gingen abseilen, abseilen door ondergrondse watervallen, rots klimmen, en onder heeeele lage enge rotsen doorkruipen, DOOR het water naar de andere kant! 's Avonds hadden we een Maori show waar we de cultuur wat beter hebben leren kennen. Dat was echt super! De volgende dag was mn 6 weken durende reis afgelopen.

De laatste week heb ik doorgebracht in Papamoa, bij Pim en Joke. Ook nog 2 nachtjes bij mn kiwi opa en oma geslapen en iedereen op de Marina bezocht. Een drukke, maar wel hele leuke week. Over een uurtje begint mn afscheids feestje, en zijn mn laatste uurtjes geteld!

Ik heb echt een super tijd gehad in Nieuw Zeeland, en ben echt heel blij dat ik deze kans heb gekregen en genomen! Ik heb super veel geleerd :D. Nu ga ik zo afscheid nemen van heel veel lieve mensen, maar ik kijk er ook naar uit om weer naar Nederland te gaan. PARTY TIME!!! :D

Bedankt allemaal voor het lezen van mijn verhalen en de leuke reacties! Ik zou zeggen, tot snel! :D

Xxxxxxx

  • 30 Juli 2011 - 06:38

    Monique:

    Lieve Miriam,

    Zo super dat je een geweldige tijd hebt gehad.
    Dit was een belevenis voor het leven.
    Ik heb met veel nieuwsgierigeheid ( en soms wel een beetje jaloerheid) steeds je enthousiaste verslagen gelezen. En genoot dan met je mee en kreeg een warm gevoel van binnen dat jij het zo goed hebt daar.
    Maar ja, aan al het moois komt een eind, zo ook van deze reis.
    Was je afscheidsfeest niet te emotioneel? Vast wel gezellig.
    Nou Miriam, veilige terugreis en hopelijk tot binnenkort, zodat ik je weer eens een knuffel kan geven.

    Liefs Monique en de rest

  • 30 Juli 2011 - 07:48

    Omaopa:

    hai llove bijna thuis. goede terugreis enne tot ziens met knuffel en kus

  • 30 Juli 2011 - 11:07

    Michiel:

    Fijn dat je zon toffe tijd hebt gehad Mir! Zie en spreek je snel in Nederland! En een veilige terugreis gewenst!

    gr Michiel

  • 30 Juli 2011 - 20:25

    Dirk:

    welkom thuis alvast. Waar kom je aan? Schiphol? Want daar ben ik nu vlakbij :P. Hoop je snel in goede gezondheid te zien in dit geweldige regenlandje ;). Maar de grote ham vraag is...... heb je leren afwassen? :P Zoja dan mag je de volgende keer helpen afwassen :P

    Dirk

  • 31 Juli 2011 - 10:41

    E-J En M Blaauw-Smit:

    Een fijne vlucht en een goede thuiskomst gewenst.
    xxx groetjes,
    Egbert-Jan en Marrie

  • 04 Augustus 2011 - 19:17

    Merel!!:

    Tot snel!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Papamoa

Miriam

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 25737

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 26 Maart 2014

Australië

27 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Oriëntatie stage NZ

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Het zoeken van een stage..

Landen bezocht: