Geboekt! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: miriamvorenhout

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 December 2010 | Nederland, Leeuwarden

Jahaaaaa, ik heb een ticket geboekt!!! Straks mn visum aanvraag de deur uit sturen, en dan wachten! Ondertussen nog genoeg te regelen natuurlijk, maar ik heb geboekt! Dus mn vertrek datum staat vast. Over precies 7 weken, zal ik het koude Nederland verlaten, en vliegen naar de ZOMER!!!!!!!! :D Jaja, wordt maar vast jaloers! Ghehehe, straks, als ik daar eenmaal ben, dan worden jullie vast heeel jaloers, en dan zit ik lekker, gniffelend, op het strand onder een palmboom :D

Ik vertrek om precies te zijn donderdag 27 januari om 14.30 vanaf Schiphol. Dan kom ik aan in Auckland om 13.45 (lokale tijd daar dacht ik zo) En dat is dan 2 dagen later haha!

Reacties (als je die hebt) kunnen trouwens gewoon op deze site onderaan het verhaal worden gepost. Ik kijk namelijk niet meer zo vaak op hyves ;-)

Nou, ik hoop dat jullie al een beetje jaloers zijn (en besluiten om ook maar een ticket te boeken), en dan ga ik nu maar eens wat eten :)

Auf wieder schnitzelll!

  • 25 Januari 2011 - 12:59

    Dirk:

    Succes =) Ik blijf lezen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Miriam

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 25742

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 26 Maart 2014

Australië

27 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Oriëntatie stage NZ

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Het zoeken van een stage..

Landen bezocht: