Geboekt! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: miriamvorenhout

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 December 2010 | Nederland, Leeuwarden

Jahaaaaa, ik heb een ticket geboekt!!! Straks mn visum aanvraag de deur uit sturen, en dan wachten! Ondertussen nog genoeg te regelen natuurlijk, maar ik heb geboekt! Dus mn vertrek datum staat vast. Over precies 7 weken, zal ik het koude Nederland verlaten, en vliegen naar de ZOMER!!!!!!!! :D Jaja, wordt maar vast jaloers! Ghehehe, straks, als ik daar eenmaal ben, dan worden jullie vast heeel jaloers, en dan zit ik lekker, gniffelend, op het strand onder een palmboom :D

Ik vertrek om precies te zijn donderdag 27 januari om 14.30 vanaf Schiphol. Dan kom ik aan in Auckland om 13.45 (lokale tijd daar dacht ik zo) En dat is dan 2 dagen later haha!

Reacties (als je die hebt) kunnen trouwens gewoon op deze site onderaan het verhaal worden gepost. Ik kijk namelijk niet meer zo vaak op hyves ;-)

Nou, ik hoop dat jullie al een beetje jaloers zijn (en besluiten om ook maar een ticket te boeken), en dan ga ik nu maar eens wat eten :)

Auf wieder schnitzelll!

• 25 Januari 2011 - 12:59