Nog 1 dag..! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu Nog 1 dag..! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag..!

Door: miriamvorenhout

Blijf op de hoogte en volg Miriam

26 Januari 2011 | Nederland, Leeuwarden

Ik kijk op de klok, en zie dat ik nog maar 24 uur in Nederland ben. Wat een raar idee zeg! De afgelopen twee maanden zijn voorbij gevlogen. Twee drukke maanden waarin veel geregeld moest worden, maar waar ook plaats was voor veel gezelligheid en feestjes. :)

Morgen vertrek ik naar Nieuw Zeeland! Ik heb er echt suuuuuper veel zin in! Eerst zal ik in Dubai landen, waar ik van plan ben een bustour te gaan maken door de stad. Ik ben hier wel ‘s nachts, maar het lijkt me zeker de moeite waard! Dan vlieg ik vrijdagochtend door naar Melbourne, waar ik een korte tussenstop heb van 1,75 uur. Vervolgens vlieg ik door naar Auckland, waar ik op zaterdag om 13.45 land. Dit is lokale tijd dus dan is het bij jullie nog 01.45 vrijdagnacht. Ik kom dan ’s avonds om 21.15 aan met de bus in Tauranga, waar ik wordt opgehaald door mijn stagebegeleidster Anna Meissner. En dan begint het avontuur pas echt! Wat zal ik deze 6 maanden veel gaan beleven! Een hele andere cultuur, een andere taal, een andere natuur..

Ik zal wonen op een boot in de haven, maar mijn postadres is het adres van Anna Meissner. Mochten jullie me kaartjes willen sturen, kunnen jullie dat naar het onderstaande adres sturen:

Miriam Vorenhout
70A Harbour Drive
Otumoetai 3110
Tauranga
New Zealand

Zodra ik daar ben aangekomen en internet heb gevonden, zal ik jullie een update sturen! Maar ik heb geen idee hoe dat daar zit met internet en dergelijke, maar daar kom ik binnen een week achter! Hahaha.

Ik zal jullie allemaal gaan missen. Ik heb het zo geweldig gehad het afgelopen anderhalf jaar, daar ben ik iedereen heel erg dankbaar voor!

Tot snel en doe voorzichtig allemaal, ik zie jullie graag terug!!!

Xxx


  • 26 Januari 2011 - 15:15

    Angelique:

    Nou Miriam,
    Reis voorzichtig, geniet en ik zie graag je avonturen te gemoet!
    Groet en geniet! Angelique

  • 26 Januari 2011 - 18:29

    Dirk:

    Succes! Ben benieuwd naar je eerste indruk! Wel veel foto's maken he :P

  • 27 Januari 2011 - 07:02

    Gerda:

    Hey Miriam,

    Ik wens je een goede reis en kijk nu al uit naar je volgende verslag... Doe je er wel een foto van je bootje bij? Veel plezier!

    Groetjes Gerda

  • 27 Januari 2011 - 09:43

    Evelien:

    Oeeh, wat ga jij een toffe tijd tegemoet! Goede reis en geniet er lekker van. En doe alle dolfijnen maar de groeten.

    liefs!

  • 28 Januari 2011 - 03:49

    Jimmy:

    Heey Miriam wat leuk ik ben heel benieuwd hoe je het daar gaat beleven :-). Geniet ervan! BTW dit soort grootte verhaaltjes zijn ideaal veel groter een dan haken veel mensen af...dat heb ik zelf geleerd toen ik steeds 2 a 4 kantjes vol schreef ;-). Net terug van het Hellogoodbye feestje was gezellig nu lekker slapen :-D jeeej

  • 01 Februari 2011 - 17:36

    Sonja Bijkerk:

    Hoi mirjam , je bent er !!Ik wens je een hele fijne tijd toe, zonder al te veel zee ziekte en anders maar volop aan de primatour .Wow je gaat de dolfijnen echt van dichtbij zien .Geniet er van en leuk dat je een blog hebt gemaakt .groetjes

  • 03 Februari 2011 - 18:44

    Merel :):

    Hoi lief!

    Dit is de eerste keer dat ik je blog lees ;) las van de week pas op fb dat je die had aangemaakt..! dus :P ik hoop dat je het super hebt daroow :) heel veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Miriam

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 25756

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 26 Maart 2014

Australië

27 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Oriëntatie stage NZ

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Het zoeken van een stage..

Landen bezocht: