Gewend! :D - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu Gewend! :D - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Miriam Vorenhout - WaarBenJij.nu

Gewend! :D

Door: miriamvorenhout

Blijf op de hoogte en volg Miriam

18 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Hoi Allemaal!

Weer een update uit Nieuw Zeeland. Het begint erg leuk te worden en ben nu wel zo'n beetje gewend! Op de boot gaat het inmiddels wat beter, waar ik erg blij mee ben. Verder gaat het met het werk ook een stuk beter nu ik alles beter begin te begrijpen en de dolfijnen zijn echt super! Eergister waren ze gewoon aan het surfen op de golven, want die waren best hoog. Dan kwam er een hoge golf aan, en hops, kwamen er gewoon 5 dolfijnen tegelijkertijd uit de golf tevoorschijn! Zooooo gaaf was dat! :D

De mensen uit de Marina zijn echt super lief allemaal. Ze zijn allemaal bezorgd om je dus je hoeft niet bang te zijn dat je iets over komt haha! Hier een lijstje met wat ik allemaal aangeboden heb gekregen.:

- Craig en Lyn (de overburen)zeiden dat we een keer een weekend mee mochten zeilen!
- Fred (iemand die hier werkt op de Marina) neemt ons soms mee uit zeilen
- Ik kreeg vers gevangen Snapper van Wayne (iemand die 3 bootjes verderop woont)
- Ik ben uit eten geweest met Lyn en Dough bij de chinees op hun kosten!
- Wayne gaf me gerookte Marlin!
- Ik kreeg een vis aangeboden van een schipper, maar die was nog niet ontleed zeg maar en voelde me niet geroepen om dat zelf te doen (a)
- Craig en Lyn boden aan om ons naar de supermarkt te brengen als dat nodig was
- Lyn en Dough gaan een gerecht met kumara (zoete aardappelen) voor me koken
- En noem maar op! Is dat niet geweldig? Hahaha :D

Dus begin me goed thuis te voelen en de heimwee wordt minder. MAAR IK MIS JULLIE NOG STEEDS HOOR! Dus als iemand zich geroepen voelt om me op te zoeken... :P Hahahhaha :D

Zo, dat was eigenlijk alles wel. Morgen mn eerste party, want Anna is Maandag jarig en viert het morgen, dus ben benieuwd! :D

Foto's staan op https://picasaweb.google.com/102310871136580526926/NieuwZeeland#
Dit is een selectie van alle foto's van de hele reis tot nu toe, dus ga maar snel kijken haha!

Bedankt weer voor het lezen, en ik wens jullie een fijne dag vandaag!

Dikke knuffel uit Nieuw Zeeland!!


xxxx

  • 18 Februari 2011 - 09:55

    Opa Oma:

    Leuke brief!!!!!!!! we zijn er erg blij mee.!!Doe de "vrienden "de groeten van ons en zeg dat we blij zijn dat ze jou "opvangen"Plug voor je compt. bij een hardware winkel kopen Is goedkoper dan hier!
    Kus en knuffel

  • 18 Februari 2011 - 19:06

    Thessa:

    Fijn dat het allemaal leuk is daar. Geniet er van! xxxjes (K)
    Ps. ben wel een beetje jarloers:P

  • 18 Februari 2011 - 19:49

    Dirk:

    Geniet!

  • 18 Februari 2011 - 20:10

    Sonja :

    Hoi Miriam ,wat leuk om weer te lezen wat je allemaal beleeft daar in verweggiestan , en dan de dolfijnen zo dichtbij , wow , leuk voor je , blijf vooral genieten , groetjes Sonja

  • 19 Februari 2011 - 14:10

    Anita:

    Hallo Miriam

    Volgens mij heb je wel het naar je zin. Ik kon helaas niet bij je afscheidsfeestje zijn maar heel veel plezier in nieuw zeeland. We houden je in de gaten!!

    Liefs anita

  • 20 Februari 2011 - 13:18

    Ingeborg:

    Heey mir,
    wat gaaf om dit te lezen allemaal ik word echt jaloers op jou :p Gelukkig dat je het nu (beter) naar je zin hebt.

    Ik voel me trouwens wel geroepen om naar je toe te komen hoor :D

    Groetjes van mij ^^

  • 23 Februari 2011 - 16:43

    Erna:

    Hoi Miriam,

    Ik ben even bij Theresia geweest en kreeg van haar de site door van waar jij te volgen bent. Ik was wel even bezig om alles te lezen. Wat heb je al veel meegemaakt. Mooie verhalen. Ik begreep van de anderen dat je om je foto's te bekijken een profiel moet aanmaken op facebook. Wie weet doe ik dat nog wel eens even. Maar nu eerst nog niet, ik moet zo weg naar mijn hardloop training.
    Fijn dat je het naar je zin hebt daar.

    Groetjes en een knuffel op afstand, Erna

  • 24 Februari 2011 - 19:20

    Vicky:

    Hoi!

    Wat een mooie foto's en verhalen :) , ziet er geweldig uit daar. Volgens mij zijn die 5 maanden zo voorbij en wil je dan niet meer weg! Geniet er van met volle teugen

    Groetjes!

  • 05 Maart 2011 - 14:05

    Dianne Van Der Craats:

    Aan de daling in het aantal posts te zien heb je het inmiddels helemaal naar je zin! Ghave some more fun!! :) Veel liefs uit Athene

  • 09 Maart 2011 - 18:35

    Oma Opa:

    hoi Miriam hoe gaatie zo??hebben we een reisverslag gemist??zijn benieuwd naar de volgende verslagen.lekker rustig op je bootje??.kus en knuffel van omaopa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Miriam

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 25754

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 26 Maart 2014

Australië

27 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Oriëntatie stage NZ

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Het zoeken van een stage..

Landen bezocht: